niedziela, 7 czerwca 2015

Ważne informacje i przeprosiny


Witajcie po raz kolejny. Bardzo przepraszam za całą sytuację, która nastąpiła. Nie spodziewałam się tego wszystkiego. Niestety, ale musiałam zmienić adres bloga. Będę teraz tutaj, prowadziła wszystko tak jak dawniej. Mam nadzieję, że starzy czytelnicy nie zanudzą się przez kilka dni. Muszę uzupełnić braki i wstawić napisane już rozdziały. Mam nadzieję, że spodoba wam się mój blog. Kiedy to wszystko się już uspokoi i was przybędzie, udoskonalę mojego bloga. Jeśli macie jakieś sugestie lub pytania, piszcie w komentarzach lub na adres e-mail: anastazja.blog@wp.pl
Jeszcze raz bardzo przepraszam za wszystkie problemy.
Proszę o komentarze i życzę miłego czytania.
                                                                                               
                                                                                                        Anastazja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz